Se incarca...

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Informatii produse

Produsele comercializate de EMPERIO GRUP CONCEPT SRL sunt noi si insotite de certificate de conformitate/ garantie.

Descrierea si pozele (culori, variante) produselor sunt cu titlu informativ, respectand conformitatea cu cele furnizate de producatorul/ importatorul oficial al brandului.

Politica de preturi

Preturile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte. Preturile afisate includ TVA 0%. www.emperio.ro poate desfasura orice campanie promotionala referitoare la produsele afisate pe site, in conditii stabilite in intregime de catre www.emperio.ro.

Preturile afisate pe site-ul www.emperio.ro nu includ transportul, acesta calculandu-se separat si fiind comunicat in momentul confirmarii comenzii.

Pentru ca actualizarea preturilor se face automat este posibil, ca in mod exceptional, pretul anumitor produse sa fie eronat/derizoriu, caz in care ne rezervam dreptul de a nu onora comanda, instiintandu-va in prealabil.


Puncte de fidelitate

Pentru clientii constanti, compania noastra introduce si punctele de fidelizare. Pentru a le obtine, clientii trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.emperio.ro cu un cont personal nou. Dupa introducerea datelor de contact si a adresei de email, puteti cumpara de pe site, cumuland mai multe puncte de fidelizare cu fiecare comanda.

Calcularea punctelor de fidelizare se face astfel: 4% din valoarea comenzii finalizate se pot folosi la urmatoarele comenzi cu valoare mai mare de 300 lei intr-un interval maxim de un an de zile. 1 punct= 1 leu.

Fiecare comanda data de pe contul personal duce la cumularea de puncte de fidelizare, folosite ca un discount pentru noile comenzi.




Cum se livreaza

In cazul in care produsele exista in stoc-ul nostru, acestea vor fi livrate in 1 - 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, iar din stocul furnizorului in maximum 3 zile lucratoare. prin curierat rapid (Gls Curier).

 

Recomandarea noastra ferma este ca in momentul receptiei coletului sa verificati integritatea ambalajului si a continutului si in caz nefavorabil sa solicitati agentului de curierat un proces verbal de constatare. Dupa semnarea AWB-ului reclamatiile ulterioare nu mai sunt valabile !

 

 

Costul transportului

In Bucuresti si in tara, transportul produselor se face doar prin firma de curierat- GLS Romania. Costul de transport variaza in functie de greutatea totala a comenzii, iar valoarea exacta se va afisa in momentul finalizarii comenzii.

Taxa pentru transport se calculeaza astfel:

-primele 15 kg: 15 lei/colet

-intre 15-25 kg: 25 lei/colet

-intre 25-40 kg: 30 lei/colet


Tarifele enumerate mai sus  sunt valabile pentru toate localitatiile Romaniei si nu percepem taxe pe km suplimentari.

De asemenea, transportul este gratuit daca fiecare client achizitioneaza minim 3 produse de pe site-ul nostru.


La cererea clientului se poate trimite AWB-ul aferent coletului pentru verificarea acestuia folosind sistemul nostru de AWB Tracking .Totodata statusul comenzii, inclusiv AWB, il puteti vizualiza si dvs direct in contul de client.

 

 

 

 


Politica de retur a produselor

Clietul nostru beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a anunta returul unui produs, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri .

Rambursarea banilor se face in termen de maxim 14 de zile din momentul primirii produsului de la cumparator, prin transfer bancar in contul ales de dumneavoastra, iar taxele de trnasport pentru tur si retur sunt suportate de client.

Produsul returnat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

       -  Sa nu fie deteriorat;

      -   Sa nu contina urme de utilizare (pete, zgarieturi, lovituri, etc.);

     -  Sa nu fi suportat socuri electrice cauzate de o pana de curent sau contactul cu lichide;

   -   Sa fie impachetat corespunzator in cutia originala a acestuia, nedeteriorata, cu toate accesoriile primite si etichetele intacte;

      -   Sa aiba asupra sa toate documentele cu care a fost expediat (factura, certificat de garantie, certificat de conformitate, manual, instructiuni de folosire).

Nu pot fi returnate urmatoarele categorii de produse conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014

      -  Produse care prezinta modificari fizice (lovituri, ciobiri, zgarieturi, pete, socuri);

       -  Produse aduse pe comenzi speciale;

      -   Produse de ingrijire personala, igiena casei sau personala, accesorii medicale desigilate (periute de dinti, ata dentara, aparate de epilat, aparate de ras, si altele);

     -    Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie sanatatii sau din motive de igiena care au fost desigilate de consumator;

      -   Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; 

     -    Produse consumabile, care prin natura lor, odata desigilate nu pot fi revandute sub nici o forma (proteine, vitamine, suplimente alimentare).

Daca produsul returnat a benificiat de transport gratuit la livrare, clientul va suporta si costul transportului initial.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

 Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii.

 

Pasi ce trebuie urmati pentru returul produsului:

1.Notificarea se poate face urmand una din cele 2 variante:

a. Trimitand pe email (office@emperio.ro)  o instiintare prinvind returul.

b. Telefonic la numarul: 0738597443.

2. Firma noastra va va contacta pentru a stabili datele de livrare pentru retur si contul in care doriti sa va facem plata.

3. Verificam conformitatea produsului si rambursam banii in termen de 14 de zile, prin transfer bancar in contul transmis de cumparator pe email.

 

Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre www.emperio.ro beneficiati de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale al producatorilor sau distribuitorilor.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator sau distribuitor, la nivel national.

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura pentru conciliere interna cu unul dintre consultantii nostri pe email: office@emperio.ro, sau telefonic la 0738597443. Timpul de raspuns este prompt, pentru a rezolva solicitarea dumneavoastra.

 

Modalitati de plata

Plata produselor cumparate de pe www.emperio.ro se poate face: cash la livrare, online cu cardul, sau in rate fara dobanda (pana la 6 rate maxim).

Pentru plata in rate fara dobanda se accepta cardurile de rate de la urmatoarele banci : Banca Transilvania, BRD, BCR si Alpha Bank.

 

www.emperio.ro detine dreptul de autor asupra intregului continut al sitului, www. emperio.ro, atat text, imagini cat si cod sursa. Orice sesizare in legatura cu o incalcare a dreptului de autor se face la adresa office@emperio.ro si veti primi raspuns in 24 h.